Vitajte v Carminge! Radi vám odpovieme na akékoľvek otázky týkajúce sa operatívneho leasingu u nás. Stačí nám zavolať na číslo +421 917 409 113

Icon Auto Abo

Otázky a odpovede.

Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať, radi vám odpovieme!

Všeobecné otázky

Čomu sa venuje Carminga?

icon

Carminga je inovatívny startup, ktorý ponúka vysokokvalitné vozidlá na operatívny leasing. Redefinovali sme formu operatívneho leasingu a ponúkame komplexný balík bez starostí za pevnú mesačnú cenu. Poplatok za operatívny leasing zahŕňa všetko okrem paliva, vrátane servisu, opotrebovateľných dielov a poistenia.

Čím je Carminga výnimočná?

icon

Ak nechcete dlhodobé lízingové zmluvy spojené s vysokými nákladmi a drahými opravami, Carminga môže byť tou správnou voľbou pre vás! Náš inovatívny model vám ponúka vysoký stupeň flexibility, ktorý je prispôsobený vašim individuálnym potrebám. Čo robí Carminga výnimočnou:
• Dostupné ponuky
• Krátke zmluvné obdobia
• Ľubovoľný výber vozidla
• Úplná kontrola nad výdavkami a transparentná mesačná sadzba

Kto si môže rezervovať vozidlá cez Carminga?

icon

Naša ponuka operatívneho leasingu je určená pre súkromné osoby aj pre firmy.

Aké ďalšie požiadavky musím spĺňať?

icon

Musíte mať minimálne 21 rokov, trvalý pobyt na Slovensku a platný vodičský preukaz aspoň tri roky.

Je potrebné zaplatiť zálohu?

icon

Pri rezervácii auta je požadovaná záloha vo výške jednej mesačnej platby. Hneď ako vám príde potvrdenie o objednávke, môžete túto čiastku zaplatiť prevodom.

Kedy dostanem späť svoju zálohu?

icon

Hneď ako vozidlo v poriadku vrátite, záloha vám bude okamžite vyplatená. Ak počas zmluvného obdobia dôjde k akémukoľvek poškodeniu, bude škoda odpočítaná zo zálohy.

Operatívny leasing

Čo je zahrnuté v mesačnej sadzbe?

icon

O všetko okrem paliva a kvapalín do ostrekovačov sa postaráme za vás. Čo všetko to zahŕňa? Potrebná pravidelná údržba podľa údajov výrobcu (servis/hlavná prehliadka), poistenie vozidla, diely podliehajúce opotrebovaniu, ako sú pneumatiky, brzdové platničky alebo lišty stieračov, letné a zimné pneumatiky, daň z vozidla a poplatok za registráciu vrátane poznávacích značiek - Carminga je zárukou bezstarostnosti.

Aká dlhá je zmluvná doba?

icon

Naša minimálna zmluvná doba je šesť mesiacov, ale máme aj iné skvelé ponuky na dlhšie fixné obdobia. Ďalšie informácie o dĺžke požičania nájdete v ponuke našich áut.

Koľko stojí doprava alebo doručenie vozidla?

icon

Za doručenie a spätnú prepravu po celom Slovensku účtujeme paušálny poplatok 189 eur za kus. Vozidlo si môžete bezplatne vyzdvihnúť aj sami. Ak by ste chceli vedieť polohu príslušného vozidla, jednoducho nás neváhajte kontaktovať, radi vám pomôžeme.

Čo sa stane, ak dostanem pokutu?

icon

Ak dostanete pokutu, poskytneme zodpovedným orgánom vašu adresu. Pokuta vám bude následne doručená. Za spracovanie si účtujeme paušálny poplatok 15 €.

Proces registrácie a rezervácie

Ako funguje rezervácia?

icon

Jednoducho použite naše vyhľadávanie na nájdenie vozidla podľa vašich predstáv. Po výbere vozidla sa musíte zaregistrovať. Po overení vašich údajov bude váš profil aktivovaný a môžete si jednoducho rezervovať vaše vysnívané auto jediným kliknutím.

Aké dokumenty budem potrebovať?

icon

V prvom rade je dôležité vedieť, či chcete vozidlo rezervovať ako fyzická alebo právnická osoba (firma). Pri rezervácii ako fyzická osoba budete potrebovať platný vodičský preukaz a občiansky preukaz. Ak rezervujete vozidlo ako právnická osob (firma), požadujeme okrem občianskeho preukazu konateľa aj aktuálny výpis z obchodného registra a/alebo živnostenskú registráciu.

Čo sa stane po overení mojich údajov?

icon

Po overení vašich údajov sa môžete prihlásiť a jedným kliknutím si rezervovať vaše vysnívané auto. Rezervácia vozidla je dokončená až po zaslaní potvrdenia objednávky.

Kedy môžem rezerváciu považovať za dokončenú?

icon

Po tom, ako si vozidlo záväzne rezervujete, od nás dostanete potvrdenie objednávky. Až potom je zmluva uzavretá. Všetky relevantné podrobnosti budú uvedené v zmluve.

Aké platobné spôsoby môžem využiť?

icon

V súčasnosti ponúkame iba SEPA inkaso, ale nebojte sa, čoskoro budú k dispozícii aj ďalšie možnosti platby.

Môžem zrušiť predplatné?

icon

Snažíme sa, aby bola zmluva čo najflexibilnejšia, avšak predčasné ukončenie môže mať za následok vysoké náklady. Preto nás prosím kontaktujte vopred, radi vám pomôžeme.

Otázky ohľadom vozidiel

Aké vozidlá máte v ponuke?

icon

Na našej stránke máme uvedené všetky naše aktuálne modely. Ak ste však nenašli auto podľa vašich predstáv, neváhajte nás kontaktovať. Spoločne určite nájdeme riešenie.

Aké staré sú vaše vozidlá?

icon

Naše vozidlá sú buď úplne nové, alebo najnovšie modely vo veľmi dobrom stave. Každé vozidlo v našej ponuke je jasne označené, či je úplne nové alebo nie.

Dostanem podrobnejšie obrázky a viac informácií o vozidle?

icon

Základné informácie o vozidlách nájdete na našej stránke. Ak potrebujete ďalšie špecifické informácie, jednoducho nám pošlite e-mail alebo nám zavolajte. Radi akceptujeme aj špeciálne požiadavky a pokúsime sa ich zohľadniť pri výbere vášho auta.

Akej farby sú vozidlá?

icon

Naše vozidlá sú zvyčajne biele, čierne, strieborno-šedé, antracitové alebo modré. Z času na čas sa pridá nezvyčajná farba. Môžeme sa pokúsiť zohľadniť vaše požiadavky, ale nemôžeme to zaručiť.

Môžete mi prispôsobiť vybavenie vozidlá?

icon

Žiaľ, na vozidlách nie je možné vykonávať individuálne konfigurácie. Zabezpečili sme však, aby všetky vozidlá disponovali minimálnym štandardom, ktorý poskytuje primeraný komfort.

Môžem vo vozidle vykonávať zmeny?

icon

Žiadame vás, aby ste v požičanom vozidle nevykonávali žiadne zmeny. Dbáme na to, aby aj naďalej bola zaistená bezpečnosť a pohodlie vozidla. Ak máte stále špeciálne požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Budeme sa snažiť nájsť vhodné riešenie, ktoré bude vyhovovať vašim potrebám.

Môžem vo vozidle fajčiť?

icon

Upozorňujeme, že v našich vozidlách je zakázané fajčiť. Veľký dôraz kladieme na zdravie našich zákazníkov a snažíme sa aj naďalej zabezpečovať príjemnú atmosféru v našich autách.

Môžem si vozidlo vymeniť za iné?

icon

Po uplynutí minimálnej doby trvania zmluvy máte možnosť kedykoľvek bez problémov vymeniť vozidlo za iné.

Poistenie a škody

Sú vozidlá poistené?

icon

Všetky naše vozidlá sú chránené povinným zmluvným poistením, havarijným poistením a plným havarijným poistením. Pri škodách krytých havarijným poistením je spoluúčasť 1 000 € a rovnako aj pri plnom havarijnom poistení.

Ako reagovať v prípade nehody?

icon

V prípade nehody a poškodenia vozidla nás môžete kedykoľvek kontaktovať. Radi vám pomôžeme. Nehodu treba čo najskôr nahlásiť polícii, aby sa škodová udalosť presne zaznamenala – ide o dôležité opatrenie pri objasňovaní zavinenia. Ak je nehoda vašou chybou, budete musieť uhradiť náklady do výšky dohodnutej spoluúčasti. Rozumieme, že aj takéto situácie sa môžu stať, preto sme vždy pripravení vám čo najviac pomôcť.

Aký servis môžem v prípade potreby navštíviť?

icon

Radi vám pomôžeme nájsť zmluvných partnerov alebo zmluvné servisy vo vašom okolí.

Dostanem náhradné vozidlo, ak budú opravy trvať dlhšie?

icon

Naše partnerské servisy ponúkajú v tomto prípade náhradné vozidlo. Upozorňujeme, že tieto náklady nemôžeme pokryť.

Aké typy škôd je treba uhradiť pri konci zmluvy a odovzdávaní vozidla?

icon

Krátko pred ukončením zmluvy bude vaše vozidlo skontrolované nezávislým odborníkom. Akékoľvek poškodenie počas doby nájmu budú zaznamenané. Drobné známky opotrebenia sa zvyčajne nebudú riešiť ako prejav našej dobrej vôle. Ak spôsobíte akékoľvek iné škody, budú opravené čo najefektívnejšie z hľadiska nákladov a budú vám fakturované. Naším cieľom je, aby ste boli spokojní, a v prípade akýchkoľvek problémov vám radi pomôžeme.